Friday, June 15, 2007

Ervaringen Sonja Bakker dieet

Na Atkins, Montignac en vele andere voorgangers is Sonja Bakker de nieuwe dieet guru. Veel mensen zweren bij sonja bakker, de ervaringen van het sonja bakker dieet zijn daarom vaak positief. Persoonlijk ben ik nog steeds van mening dat als je goed beweegt je alles kan eten wat je wilt, maar als je geen tijd hebt om te sporten moet je toch wat. En daar is het sonja bakker dieet perfect voor. Er zijn vele ervaringen met het sonja bakker dieet. Hieronder staan er een paar:


Ulco is van de week 2 kilo afgevallen, dat is wel maar 2 kilo in een week, maar over 10 weken ben je toch wel 20 kilo kwijt! Dat is nog eens afvallen! Hij doet het al 3 maanden, dus dat houd in dat hij al 4 * 3 = 12 * 2 = 24 kilo is afgevallen! We wensen Ulco nog veel succes in zijn afval sonja bakker dieet. Bekijk hier de persoonlijke ervaringen sonja bakker dieet van Ulco.

Verder is er nog het verhaal van Mitch, die heeft wat minder goede ervaringen met sonja bakker. Hij heeft namelijk een hele mooie website gemaakt over het sonja bakker dieet, en dat moest opeens offline gehaald worden omdat het inbreuk maakte op het merkrecht van sonja bakker dieet. Er zijn dus niet alleen goede ervaringen sonja bakker dieet op de wereld. Ik wens Mitch veel sterkte, en dat ie maar een mooie positie voor Sonja Bakker mag krijgen in Google, muhahahaha.

Er zijn natuurlijk nog honderden van deze sonja bakker ervaringen te vinden op internet. Ik ga ze niet allemaal apart opnoemen want ik moet alle ervaringen opnieuw schrijven om geen gezeik te krijgen met de duplicate content filter. Daarom vind ik ervaringen sonja bakker dieet. Waar die sonja bakker zin op sloeg weet ik niet, maar het klinkt wel lekker. Zullen we er een nieuw spreekwoord van maken? Ik vind het een beetje Sonja Bakker allemaal! Jullie mogen zelf bepalen wat er mee bedoeld wordt. Hee dit is misschien leuk voor nieuwe content in een volgende post... wordt vervolgdt.

No comments:

tellerke